2015. okt 27.

Curry-s sült édesburgonya

írta: organichicks
Curry-s sült édesburgonya

image_15.jpegAz édesburgonya megszállottja tavaly télen lettem, azóta előszeretettel készítem elég gyakran:) Nagyon jó köretnek, de önmagában is nassolni film mellé. 

Hozzávalók 2 fő részére:

  • 2 közepes édesburgonya 
  • mogyoróolaj vagy kókuszolaj → mogyoróolajat a Lidl-ben szoktam venni (Deluxe)
  • curry por → én ezt a fajtát szoktam rá tenni, de itt rengetegféle található 

Meghámozzuk az édesburgonyát, felszeleteljük kisebb, vékonyabb hasábokra. Belerakjuk egy nagy tálba, megsózzuk, rászórjuk a curry port és az olajjal összekeverjük. Majd egy nagyobb lapos tepsire sütőpapírt terítünk és szétszórjuk rajta a burgonyát majd berakjuk a 180 fokos előmelegített sütőben sütni légkeverésen. Figyelni kell folyamatosan és forgatni, kb. olyan 30 perc alatt sül készre. 

 

 

Szólj hozzá

curry édesburgonya sütés-főzés