2016. júl 14.

Sàrgabarackos-kókuszjoghurtos paleo pite

írta: organichicks
Sàrgabarackos-kókuszjoghurtos paleo pite

barackospite.jpg

Ezt a pitét most kókuszjoghurtal készítettem, már régóta szemezek vele a paleo boltban, most végre kipróbáltam:) A lisztek közül a kókuszlisztet és a nyílgyökérlisztet kombináltam és adtam hozzá még kókuszreszeléket. Szerintem elég jó állaga lett:) Arra számítsunk azért, hogy nem lesz nagyon vastag inkább a vékonyabb kategóriába tartozik:) A hozzávalók beszerezhetőek bármilyen nagyobb paleo boltban én a Lehel piacin vettem. A tortaformám 24 cm átmérőjű. 

 

Előkészület      Sütési idő     Összesen   
15 perc  30 perc  45 perc

Hozzávalók: (24 cm-s csatos tortaformához)

  • 3 m-es tojás
  • 1,5 dl kókuszjoghurt
  • 4 ek. olvasztott kókuszzsír
  • 5 ek. kókuszvirág cukor vagy eritrit
  • 3 ek. nyílgyökérliszt
  • 6 ek. kókuszliszt
  • 3 ek. kókuszreszelék
  • 1/4 tk. szódabikarbóna
  • 3-4 db sárgabarack vagy más gyümölcs ízlés szerint

Elkészítése

  • Sütőt előmelegítjük (180 fok, légkeverés). 
  • A tojásokat a kókuszvirág cukorral jó habosra verjük (kb. 5 percig). 
  • Hozzáadjuk a kókuszzsírt és a joghurtot és jól elkeverjük. 
  • A többi száraz hozzávalót összekeverjük és ezt is két részletben hozzákeverjük. 
  • Átöntjük egy sütőpapírral kibélelt formába, egyenletesen eloszlatjuk,  a tetejét díszítjük sárgabarackkal (nyomkodjuk bele a tésztába) és mehet is sütőbe kb. 30 perc alatt kész. Tűpróbával ellenőrizzük. 

barackospite2.jpg

barackospite1.jpg

barackospite4.jpg

barackospite3_1.jpg

Ha tetszett a recept és érdekelnek a továbbiak kövess Facebookon és Instagramon

Szólj hozzá

sárgabarack gluténmentes tejmentes kókuszliszt paleo paleo édesség paleo pite desszert-édesség kókuszjoghurt tisztaétkezés