2016. aug 31.

Guacamole

írta: organichicks
Guacamole

img_20160825_183602.jpg

Örömmel láttam, hogy az Aldiban lehet kapni érett avokádót, kipróbáltam és jelentem nagyon finom:) annyira örültem neki, hogy be is vásároltam párat így múlt héten egész héten azt ettem:D végre tudtam csinálni guacamole-t is, már nagyon régóta szerettem volna. Nagyon finom tortilla chips-el film nézés közben:D

 

Elkészítési idő     
15 perc

Hozzávalók: (kb. 2 főre)

  • 2 db kisebb érett avokádó
  • 1 paradicsom 
  • fél fej lilahagyma
  • 1 csokor friss koriander
  • fél lime leve
  • só-bors ízlés szerint

guacamole1.jpg

Elkészítés

  • Az avókádókat megpucoljuk. Itt találtok rá pár módot:

  • Majd egy tálban villával összetörjük pépesre és rányomjuk a lime levét. 
  • A lilahagymát és a paradicsomot apró kockákra vágjuk, az utóbbit úgy, hogy a magját kivágjuk, ezt egy nagykanállal könnyedén végre tudjuk hajtani, erre azért van szükség, hogy ne legyen túl leves a guacamole. 
  • A koriander leveleit is apróra vágjuk és mindent hozzákeverünk az pépesített avokádónkhoz, sózzuk-borsozzuk ízlés szerint és már készen is van. Meg persze lehet még cifrázni bármivel ízlés szerint:)

guacaole2.jpg

guacamole3.jpg

Ha tetszett a recept és érdekelnek a továbbiak kövess Facebookon és Instagramon.

Szólj hozzá

avokádó sütés-főzés