2017. már 16.

Mogyorós csoki mousse (gluténmentes, vegán)

írta: organichicks
Mogyorós csoki mousse (gluténmentes, vegán)

 

csokimousse.jpg

A csoki és mogyoró mániámat már korábban is említettem:) most ismét ehhez a kombinációhoz nyúltam, valami édességre vágytam és pont ez volt otthon, így hát elkészítettem a mogyorós csoki mousset. Pikk-pakk megvan csak be kell dobálni mindent a turmix gépbe és már készen is van. Én a tetejét durvára vágott pirított mogyoróval díszítettem, de nagyon jó lehet bármilyen gyümölccsel is. Szerintem ez az adag simán elég 4 főre mert elég tömény és képtelenség sokat enni belőle:) 

Hozzávalók:

  • 1 bögre mókusmogyoró
  • 2 dl kókuszkrém (cocomas vagy delcoco)
  • 4 ek. olvasztott extraszűz kókuszzsír
  • 2 ek. agavé vagy más édesítő 
  • 3 ek. cukrozatlan kakaópor

Elkészítése

  • A mogyorót sütőben megpirítjuk és meghámozzuk, hagyjuk kihűlni. 
  • Az összes hozzávalót beletesszük egy turmixgépbe és addig aprítjuk még jó krémes állagot nem kapunk. 
  • Tetejét durvára vágott mogyoróval vagy gyümölccsel díszítjük. 

csokimousse2.jpg

Ha tetszett a recept és érdekelnek a továbbiak kövess FacebookonInstagramon és YouTubeon.

Szólj hozzá

mogyoró gluténmentes tejmentes gluténmentes recept gluténmentes sütemény desszert-édesség